Roubená nálada


" NEJEN ÚKLIDOVKA, HLAVNĚ NÁLADOVKA.

VYKOUZLÍME NÁLADU PRO VZÁCNÉ RODINNÉ CHVÍLE "

Chcete podnikat, ale nevíte, jak začít?

Nejdůležitější je reklama, bez té se o Vás Vaši klienti nikdy nedozví


Nabízím kompletní služby od nafocení Vašich produktů a prodejny, tvorbu prezentačního a reklamního videa až po tvorbu Vašich vlastních internetových stránek i s e-shopem.

Tisk vizitek a reklamních letáků, které sám graficky navrhnu a vytvořím, stejně tak i Vaše logo.

Tvorba webu

Optimalizace pro vyhledávače (SEO)

Při vytváření webu mi záleží na každém detailu a chci, aby vaše stránky byly co nejlépe dohledatelné. Díky analýze klíčových slov zajistím použití těch správných výrazů a tím i lepší dohledatelnost na Seznamu i Googlu.

Uživatelský výzkum

Kvalitně dohledatelný web ještě není výhra. Důležité je, aby byl srozumitelný pro vaše zákazníky. A proto je musíme nejprve poznat. Chceme vědět, jak přemýšlí, jak se chovají na webu, jak nakupují. A právě k tomu slouží uživatelský výzkum a tvorba person.

Responzivní design

Využívání chytrých telefonů a tabletů k přístupu na internet a hledání služeb či produktů už není jen trendem. Je to standard. Zajistím správné zobrazení webu na všech mobilních zařízeních.

10 pravidel úspěšného webu:

  1. Nalezitelnost - web je nalezitelný pro jeho cílovou skupinu s využitím optimalizace pro vyhledávače, marketingu, sociálních sítí, popř. předáním vizitky
  2. Dostupnost - web funguje technicky bezchybně a rychle se načítá (např. netrhá se text při jiném rozlišení)
  3. Přístupnost - web je přizpůsoben pro zobrazení na mobilních telefonech (tabletech) a je napsán sémanticky správně
  4. Použitelnost - web je jednoduchý pro používání - využívá design patterns a má dobře navrženou informační architekturu
  5. Intuitivnost - ovládání webu se shoduje s mentálním modelem jeho návštěvníků (příklad: mapu je možno ovládat tahem myši a nikoliv jen pomocí klikání na růžici - oba přístupy jsou použitelné a pochopitelné, ale pouze první je intuitivní)
  6. Důvěryhodnost - web je důvěryhodný pro návštěvníky (důvěřují provozovateli natolik, že jsou ochotni provést konverzní akci)
  7. Přesvědčivost - web využívá principy lidského chování k tomu, aby návštěvníka přesvědčil ve vykonání konverzní akce
  8. Emocionální propojení - web využívá emoce, aby si ho návštěvníci zapamatovali a vrátili se na něj (např. tzv. roztomilé obrázky)
  9. Příjemnost - používání webu zanechá v návštěvníkovi kladný pocit a ten ho začne využívat opakovaně, protože ho to baví (nejčastěji díky kombinaci psychologie, gamifikace a skutečně užitečného obsahu / funkcionality)
  10. Smysluplnost - web má systematicky uspořádaný text, tak aby dával smysl
© 2022 Webdesigner a Webmaster Vít Antoš. Čistá u Horek 243   Semily, Trutnov, Jičín, Hradec Králové a okolí
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky