Roubená nálada
" NEJEN ÚKLIDOVKA, HLAVNĚ NÁLADOVKA.
VYKOUZLÍME NÁLADU PRO VZÁCNÉ RODINNÉ CHVÍLE "
Chcete podnikat, ale nevíte, jak začít?
Nejdůležitější je reklama, bez té se o Vás Vaši klienti nikdy nedozví
Nabízím kompletní služby od nafocení Vašich produktů a prodejny, tvorbu prezentačního a reklamního videa až po tvorbu Vašich vlastních internetových stránek i s e-shopem.
Tisk vizitek a reklamních letáků, které sám graficky navrhnu a vytvořím, stejně tak i Vaše logo.
Tvorba webu
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Při vytváření webu mi záleží na každém detailu a chci, aby vaše stránky byly co nejlépe dohledatelné. Díky analýze klíčových slov zajistím použití těch správných výrazů a tím i lepší dohledatelnost na Seznamu i Googlu.
Uživatelský výzkum
Kvalitně dohledatelný web ještě není výhra. Důležité je, aby byl srozumitelný pro vaše zákazníky. A proto je musíme nejprve poznat. Chceme vědět, jak přemýšlí, jak se chovají na webu, jak nakupují. A právě k tomu slouží uživatelský výzkum a tvorba person.
Responzivní design
Využívání chytrých telefonů a tabletů k přístupu na internet a hledání služeb či produktů už není jen trendem. Je to standard. Zajistím správné zobrazení webu na všech mobilních zařízeních.
10 pravidel úspěšného webu:
- Nalezitelnost - web je nalezitelný pro jeho cílovou skupinu s využitím optimalizace pro vyhledávače, marketingu, sociálních sítí, popř. předáním vizitky
- Dostupnost - web funguje technicky bezchybně a rychle se načítá (např. netrhá se text při jiném rozlišení)
- Přístupnost - web je přizpůsoben pro zobrazení na mobilních telefonech (tabletech) a je napsán sémanticky správně
- Použitelnost - web je jednoduchý pro používání - využívá design patterns a má dobře navrženou informační architekturu
- Intuitivnost - ovládání webu se shoduje s mentálním modelem jeho návštěvníků (příklad: mapu je možno ovládat tahem myši a nikoliv jen pomocí klikání na růžici - oba přístupy jsou použitelné a pochopitelné, ale pouze první je intuitivní)
- Důvěryhodnost - web je důvěryhodný pro návštěvníky (důvěřují provozovateli natolik, že jsou ochotni provést konverzní akci)
- Přesvědčivost - web využívá principy lidského chování k tomu, aby návštěvníka přesvědčil ve vykonání konverzní akce
- Emocionální propojení - web využívá emoce, aby si ho návštěvníci zapamatovali a vrátili se na něj (např. tzv. roztomilé obrázky)
- Příjemnost - používání webu zanechá v návštěvníkovi kladný pocit a ten ho začne využívat opakovaně, protože ho to baví (nejčastěji díky kombinaci psychologie, gamifikace a skutečně užitečného obsahu / funkcionality)
- Smysluplnost - web má systematicky uspořádaný text, tak aby dával smysl